Alla inlägg under oktober 2012

Av derdour - 21 oktober 2012 17:21

Vi åt Broccolipajen jag gjorde i natt. Gräddade den lite till så vart den godare & ser bättre ut.


 

Av derdour - 21 oktober 2012 16:36

Har fått låna dotterns lilla pc & blogga med. Känns lite konstigt men det funkar.


Snart kommer killen m sofforna jag köpt, skulle fått dem i fredags men fick förhinder. Så nu äntligen kommer dem.
Har ställt ut den gamla i trapphuset så den måste vi slänga snarast så vi inte får klagomål.

Regn väder i dag oxå så jag har tagit det lugnt, fixat lite här hemma.


Var i stallet m Lena Carolina & Elin, jag & Lena fixade foder & mockade åt Grimar & Lilleman medans tjejerna red på

volten. Regnigt var det då oxå. Var en sväng till hästbutken PÅLLE & MIMMI, där hittade jag ett par stall skor i gummi åt mig. Lite stora då jag har 37-38 & dessa var 39 i. Men i m raggisar i vinter så blir det bra.   

 

2 st soffor blir det detta är en av dem.



Av derdour - 21 oktober 2012 02:23

Gjorde en broccoli paj dom vart klar nyss. Prov smakade lite. Den vart helt Okey. Nu blir det film i sängen.

Natti natt....

 

Av derdour - 20 oktober 2012 22:35


Av derdour - 20 oktober 2012 01:16

Ja det är frågan det? Kanske du tänka efter lite.... Det jag ber om är inget stort och ganska normalt.



Av derdour - 20 oktober 2012 01:10

Blir sne!

Min middag i kväll...



Hemgjorda pizzor

Av derdour - 18 oktober 2012 14:36

 

Av derdour - 18 oktober 2012 14:00

Är så less hela dan har gått utan att dem satt in pengr! Blir så less på sånt!!!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards