Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av derdour - 22 oktober 2012 20:20

Kom nyss hem fr stallet & vart sugen på paj som jag gjorde i går så det vart en till i kväll. Dottern är i väg & köper glass.


I dag red Carolina Grimar på volten & det såg bra ut, mer svung i stegen nu sen dem kollat igenom honom. Lena & jag fixade stallet & snackade lite. Ska få rida Grimar i morgon då Lena ska jobba & behöver komma i väg i tid. Ska bli kul att få ut igen på honom. Var in & gosade m lilla ponnyn i stallet Lilleman kallas  han , fick reda på hans riktiga namn som är SIR DUKE. He hee letade efter hans hö på skulle & fattade noll. Men nu vet jag det.


Skall ta mig en skön dusch nu, värken är inte nådig.


Ha det gött...

Av derdour - 22 oktober 2012 16:57

Cyklar dit & hjälper till lite. Blir bra motion för mig. Sen mocka mm det är nice det oxå...


Baconröra & makaroner till middag, dottern rastar vovvarna m kompisen...


See you later....


 


Av derdour - 22 oktober 2012 16:09

 


Nöjd m sofforna, 500:- är väl dem värda?

Av derdour - 22 oktober 2012 08:34

ni fått det av en vän el familjen? Det gör inte jag & tycker det är dåligt av dem som gör det. Men om du frågar den du fått den /det av så är det väl okey. Men att bara sälja pga dålig ekonomi är inte okey.


Mina tankar bara...

 

 

Av derdour - 22 oktober 2012 08:20

Japp nu skiner solen för fullt ute. Äntligen! För visst mår man bättre av solsken nu på hösten då det är kallare & mörkare ute? Det gör jag i alla fall jag, men vill helst ha snö så fort som möjligt & då även på JULFTON vilket vi sällan har. För det mysigaste som finns är tidig morgon på JULAFTON m glögg & kak/bulla frukost. Detta har jag & min syster vuxit upp med. Saknar det massor nu när det bara är jag & yngsta dottern som firar Jul i hop. Har frågat mamma & pappa om att fira i år men men  vet ju vart dem kommer fira & det utan oss. :-(

 

 


Nu blir det hundrastning & sedan lite annat pyssel & vila efter det....


Have a nice monday...

 

 

 

 

 

Av derdour - 22 oktober 2012 07:07

Gjorde lite lyxigt i dag. Gjorde en räkmacka till frukost.

Ingen sol i dag heller så tråkigt. Ska tvätta och städa i en.

Dottern trött och försovit siv men hinner åndå.

Grannens hund ylar som vanligt stackarna.


Hoppas ni får en bra dag....

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards