Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av derdour - 15 oktober 2012 21:58

Så här ser det ut:

 


 

Av derdour - 15 oktober 2012 20:49

Av derdour - 15 oktober 2012 20:10

Nu ska här fixas julgardiner mm. vill ha fint till jul & nyår. Måste tapetesera köket & måla hallen innan jul & sedan ta vardagsrummet innan nyår så jag får det nice.


Latat mig länge nu, rensa ut assa vi inte använder oxå. Så det ska bli såå skönt.


 

Av derdour - 15 oktober 2012 19:36

Hittat lite beg möbler på FB som jag ska hämta i morgon kväll. Ett skrivbord & en liten vit byrå. Får låna exets cykelvagn & ta det på. Skrivbordet måste vi skruva i sär innan vi tar hem det. Bilder kommer när vi fått hem dem.


Lite nytt gör en glad!

 

 



Av derdour - 15 oktober 2012 19:25

Som tur var så var det uppehåll när jag cyklade dit. Carolina har lärt mig det jag ska fixa i morgon när jag ska rida. Foder mm. Vart allt finns mm. Ska bli roligtatt få  rida ut på Grimar i morgon, längtar massor.




Fick låna en regn jacka när jag cyklade hem, brr vad kallt det vart. Lagade middag & tog sedan en varm lång dusch. Nu kollar jag tv & käkar lite kladdkaka jag gjorde i går. MMMM


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards