Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av derdour - 14 oktober 2012 18:03

Ja jag vill ha en ny mobil då min har sprickor i skärmen & är över 1 år gammal. har en Samsung Galaxy S2 nu & vill ha S3:an. Men abonnemanget går ut nästa år i augusti så då kanske x-et kan hjälpa mig förnya mobilen & abonnemanget. Så då har nog Samsung kommit ut m en ny mobil.Jag får vara snäll mot honom då han står för mitt abonnemang.Fast jag är ju alltid snäll he hee.   


 



Av derdour - 14 oktober 2012 10:35

 

Mijafija65 heter jag där.

 

 

Av derdour - 14 oktober 2012 10:08

Min fina lånehäst, hon är så mysig & snäll. Ska rida henne på onsdag igen & jag längtar verkligen. Kerstin hennes ägare rider m mig på onsdagar & det är så kul. Vi har massor m skoj i skogen. Mycket prat blir det he hee. Man blir så glad & mår bra av dessa skogsturer. 

Här har ni Lavina.


 


 

Av derdour - 14 oktober 2012 09:52

Vill ha nytt här hemma!


nya tapeter i alla rum

måla dörrar

måla skåpluckor

byta handtag


nya gardiner i alla rum

nya handdukar

mer gröna växter

nya hundsängar (2st)

mattor

diskställ

bänkskivor i köket


Fy listan är lång, till köket finns tapeter & till en fondvägg i vardagsrummet. Färg finns till luckorna om jag inte vill byta färg....

Ja det finns att göra om jag vill, så jag är inte sysslolös he hee....


 


Av derdour - 14 oktober 2012 09:05

Är så jädra trött på detta, varje dag samma sak! Vad ska vi äta till middag? Hatar det verkligen, vikk ha några nya tips. Måste jga kokböcker mm. Kanske någon vän hr något gott recept mm.


Så snälla skicka recept mm...


Kramiz...

 

 

Av derdour - 14 oktober 2012 08:11

Sova är lyx märker jag, inte kul att vakna kl 6.00 en söndagsmorgon. men som tur är kan jag ju sova senare.


 


Saknar Denize trots att hon åkte i går & kommer hem i dag. Är ju så van att ha henne hemma nästan jämt. Men det är bra hon är m sin far & sina små systrar. Julia 10 år Evy 5år & Elna 2 år. Julia är inte hennes riktiga systermen vi säger det då hon var 3 år när hennes mamma Elin vart i hop m Denize pappa Micke.Jag tycker det är kul Denize vill ha det så. Dem bor ute på landet i närheten av Örsundsbro, så Denize är bara där på helger & lov. Det är ca 3 mil dit från oss.

 

 


I dag behövs det städas & tvättas. Har vart slarvig igen m det. Är tyvärr så trött för jämnan så jag kommer mig inte för att ta tag i det vissa dar. Försöker göra saker m vänner & dottern så då blir hemmet lidande då jag blir helt slut. Måste ta tag i det nu & få ordning på vårat hem. Hundarna får cykelturer m mig då det är lättare än att gå m dem. dem älskar det & blir så till sig när vi ska ut på cykelturer. Känns bra att dem får bra motion & inte blir rastlösa & röjer gärnet här hemma pga understimmulans. Sånt är aldrig bra.


Nu ska jag kolla litepå datan sen ta ut de små vovvarna.

Ha en skön söndag.

Av derdour - 14 oktober 2012 08:02

Den /9 fick Emma min extra dotter en son m sin man Conny. Han heter Loke & är så fiin. Har hälsat på honom 2 ggr & gosat m den lille. Jag blir ju så sjukt sugen när jag ser små bebisar det finns ju inget mysigare!




LOKE.

 

GRATTIS I EFTERSKOTT!

Ovido - Quiz & Flashcards