Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av derdour - 28 oktober 2012 23:57

Vaknade 6 i morse av grannens hund som höll låda i ca 3 tim, stackars hund  . Har kontaktat LÄNSSTYRELSEN ang detta, har pratat m en av ägarna & då togs den m på jobbet men nu är den i gång igen. Vill gärna inte göra detta men för hundens skull. Gick upp vid 9.00 Då hade jag ledsnat.


 


Hade Amanda 6 år här i natt då hennes pappa ville vara lite barnledig, Tyvärr vart det lite för sent tycker jag men det gick bra & det var ju lördag. Hon är så snäll & gullig så det är inga problem. Hon sov till 10.00 i morse.


Cyklade hem m henne vid halv 1 & innan det städade jag lite i köket & målade om en byrå jag börjat på redan. Den blev fin tycker jag. Bild kommer. Dottern & hennes kompis tog ut hundarna.


Cyklade sedan till WILLYS & handlade lite , Amanda & hennes pappa kom oxå med men tog bussen dit. Hittade ett par benvärmare åt mig på KARLSSONför dottern snodde mina andra. Skur & tvätt medel införskaffades oxå.


Syrrans ex skulle hjälpt mig kasta möbler mm, men lilla Evelina 4 år var sjuk, började redan i går & hon var så trött & somnade i mitt knä på kvällen. Hon fick både alvedon & hostmedicin innan hon somnade. Lilla pluttan.


 


Lena & hennes gubbe kom förbi m ett bord & en tv bänk jag fick av hennes son & hans tjej, tack snälla för det. Ska bara klura ut hur man får i hop tvbänken. Hmmm, he hee. Så bilder kommer på de oxå.


Nu blir det sängen, trött är jag... Sussa gott..





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards