Alla inlägg den 18 november 2012

Av derdour - 18 november 2012 14:59

I min andra blogg skriver jag om recept mm. 

 

www.derdourmija.blogspot.com

 

kolla gärna in där.

 

 

Av derdour - 18 november 2012 12:47

Min dotter är så gullig, hon ringde sin far i dag& berättade om en ung person som inte mår så bra. Hon hade pratat m denne via nätet. Hoppas bara att någon tar det på allvar & att denne får hjälp. Min dotter är bara bäst. Kram på dig, älskar dig gumman.


 

Av derdour - 18 november 2012 12:30

Trötter i dag igen, vaken halva natten pga min mage & värk. Mitt ex Frank var förbi för en stund sedan m ett fint glasbord jag fått av honom. Dottern vart glad att träffa honom igen, ja jag oxå. Pratade lite om allt möjligt. 


Blir en lugn dag i dag, ska kolla film & bara vara....

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards