Alla inlägg den 13 november 2012

Av derdour - 13 november 2012 21:51

 

 

SER DYRA UT...





VAD SÄGS OM DESSA?


   

Av derdour - 13 november 2012 21:44

   




Stora smycken är oxå snyggt!


 

Av derdour - 13 november 2012 21:15

Cykeltur m hundarna, Willys & Karlsson för att handla lite. Hittade en julklapp till dottern, en tröja till mig sedan mat mm. Fick skjuts av min väninna christina så jag passade p att hämta ut mediciner oxå.

 

     

 

Vid 15 cyklade jag till stallet för att fodra ex hö i hagarna. Hjälpte Carolina att ta in hästarna vid 16.30 Efter det vart det en tur på gula fina Grimar, på m pannlampa & reflexer. Mötte en dam som skrämde oss då hon inte hade reflexer el sa något. Lite skumt var det. Mötte även en cyklist & hon hde pannlampa & lyse på cykeln så det var nice. var ute i ca 50 min sen en liten tur på volten, kände tyvärr av mitt höger ben så jag tog det lite lugnt.Pratade m Annika & hennes man innan jag cyklade hem.  

 

 

 

Käkade tacos när jag kom hem m dottern, gott som tusan. nu sitter jag m en ny fixad dator & tycker det är såå skönt. Lenas gubbe fixade den åt mig i helgen. TACKAR så mycket!

 

 

 

Har en jädrans värk just nu så det blir en lång varm dusch strax.

 

Ha det gött...

Ovido - Quiz & Flashcards