Av derdour - 26 november 2012 15:43

Duktiga Märit Olofsson-Nääs m Strolchi

Följ henne här.

Av derdour - 26 november 2012 14:52

Sir Duke "Lilleman" 1993 en söt ponny häst i stallet.

Grimar Grönkulla 2001 som jag rider i bland...tillhör Taffsnäs Gård.

Lavina Noon 1997 min medryttar häst...min vän Kerstin som äger.

Naparadise Silas 1999 ridskole häst.

"Humla" 2007 ridskole häst.

Bel Ai Turbo "Bel" 1989 min vän tarja äger

Saltabar "Saltis"1992 min vän Tajas dotter äger.

Av derdour - 26 november 2012 14:43

Vilat lite sen kom Denize hem, hon ska m sin far på bio vid 16. Pysslat m min hemsida lite. Ska hämta pengar av en kille som är skyldig mig. Måste även handla lite.

Planerar att byta ut min dubbelsäng mot en enkel säng så vi få mer plats, tapetsera köket måste vi oxå. Sen hall & vardagsrum, sist dotterns rum. Sista mitt sk sovrum suck fyyy....

I morgon blir det Willys -Karlsson & Börjes.....

Nu bli det pizza fr igår som jag gjort. See you later....

Av derdour - 26 november 2012 07:44

Somnade tidigt i går, men vaknat hela tiden så 5 gick jag upp. Kollat lite på hästpylar & väckt dottern som gått till skolan. Sen ska hon på bio m sin far det ä bra att dem gö något själva, Jag fixade så hon fiar jul i hop m honom & hans familj oxå.

Snat cykeltur m hundarna & frukost....

Av derdour - 26 november 2012 07:39

Trött i skallen & lite less inte bakis då jag dricke lite..... Cyklat m hundarna. Sem m Trja & de små dvärgarna Tuva Filippa & Evelina till stallet & fixa åt Taja & Tuva hästar.

Gjort hemgjod pizza som vi åt jag & dotten. Tv/fim tittande vat det dottern tog långpromneda m hundana på 70 min.

Av derdour - 26 november 2012 07:29

Vaknade vid 11.00 & tog ut vovvarna på en cyketur. Sen till Börjes som hade invigning. Fyy vad folk! Det är inte kloktvad vissa blir hysteriska, vissa shoppade loss hej vilt & armbågade sig fram.Man kunde vissa en liten shettis hingst vilket är helt sjukt att göra. Fattar inte grejenn m det. Häst & vagn åkning, tårta ostkaka & isterband bjöds det på. Hundagillity fanns det oxå & ponny ridning. Trevligt var det men för mycket folk tyvärr. Så jag shoppar när det blir lugnare. Hittade 2 hundselen-koppel-halsband för 34.90 st. Så dem följde m hem.

Hndlade lite på WILLYS oxå.

På kvällen var vi över till syrrans ex & drack lite & snackade lite skit.

Av derdour - 26 november 2012 07:11

Sov inte så mycket på natten då jag bli lite nervösför båtresan. Väckte dotten vid 9. Ut m hundarna & fixade mig. Elina kommer på em & rasta dem igen. Tog tåget till K-ängen föratt möta upp Lena & Carolina. Där mötte vi mitt ex Frank & min syster Ewa. Tyvärr är min syste så underlig så hon kramade inte ens om denize. Blir så j**la less på henne. Min dotter är inte inblandad i vårat ....GRRRR.

Biltur till Upplands-Väsby för att ta bussen till Grisslehamn som avgick 12.15 Resan var ok & tog drygt 2 timmar. Dottern vart tyvärr & mådde illa pga dåligt matintag knappt någok alls & nervositet. Så vi kökade direkt på båten & hon fick i sig lite i allafall. fte det va det baren & Taxfree som gällde. Handlade lite smått bara. Va inte planerat så vi gjorde detta mest för att vi sällan gör detta. Resan var trevlig & det är kul att se lite nytt. Båten gick 15 & vi var tillbaka 19.45 Vi var 8 st som åkte, 3 vuxna & 5 barn.

Sen buss hem & sen skjutsade Lenas gubbe hem oss. tog en burgare på MC Donalds oxå. He hee. Lena vart lite på pickalurven & höll igång oss hela resan hem fr båten hon är härlig. var hemma 23.00

Carolina & Jessica på båten...

Lena & Anneli oxå på båten

Jag i baren...

TACK FÖR EN TREVLIG RESA!

Av derdour - 26 november 2012 07:05

Mådde lite bättre men magen var inte ok. Cyklade till ridskolan m 2 datorer som Lenas rgubbe skall försöka fixa. Regnade något så det var inte så kul. I dag var det Grimas ridning på ridskolan så Carolina hade fixat honom m röda benskydd mm. Så fint på den gula! Ridningen gick ok men han blir ju så till sig när det kommer fram bommar för kavaletti ridning. Lena ha hjärtat i halsgropen då, he hee. Bommarna kan flyga nä gula faran dra fram Ha haa! Men det gick bra lite SPRINGIG blir han dock. Ba träning för honom ä det & Carolina fixade det bra. Ingen fika denna dag...

Planeade in en tripp m Eckerölinjen i morgon....