Alla inlägg den 4 mars 2013

Av derdour - 4 mars 2013 09:29



FABRIZIO & CAROLINA.

 

En vacker häst född 20002 e: Don Primero, med  sin jätte duktig ryttare /ägar. (Carolina är ca 180 cm så hästen är stor, ca 175 cm.) Hon har köpt honom från Upplands-Bro ryttarförening (1/2-13) pga hästen i trivdes som lektionshäst. Han visade det tydligt genom att stanna & vägra gå framåt & sparka mot skänkeln. Så nu är det träning som gäller & att hitta ny stallplats åt honom. Min väninna Lena är mamma åt Carolina som blir 18 år i okt i år. Jätteduktig gullig tjej. 

 

 

DON PRIMERO pappa till FABRIZIO. Avled tyvärr 2012.

 

 

 

**************************************************
**********************

 

 

 

Här rider Carolina sin låne häst GRIMAR GRÖNKULLA som dem lånat från TAFFSNÄS för 4:e året i rad. Nu ska han tillbaka i Maj igen & troligen så kommer han tillbaka om något år. Vi kommer sakna dig Grimar världens bästa gula ponny.

 

 

Sola är skönt!

 


 

 

Vackert huvud har han den kloka ponnyn.

 

 


Fina Grimar som jag fått äran att rida. Här tömkörs han av Lena.

 

Av derdour - 4 mars 2013 09:13

har svårt att fårstå dem som inte kan säga  tack när dem blir bjudna el får något. Det har mina barn fått lära sif fr den dag dem kan prata....


själv tycker jag det är roligare att ge än att få, men klart jag uppskattar att få oxå men inget jag förväntar mig...

 

 

 

 

 

 


Glöm aldrig att tacka !!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards