Alla inlägg den 20 januari 2013

Av derdour - 20 januari 2013 01:55

 

Av derdour - 20 januari 2013 01:43

Japp nu är det söndag igen då.... Inget hästeri har det vart. Vaknade halv 12 & pratade m TARJA en stund. Sedan städade jag lite i köket. Fixade möte m killen som säljer CROSSTRAINERN så vi möttes upp 17.00 Tog hem den på min sittvagn & det funkade toppen. Jag kan som sagt... he hee.Cyklade till Willys inna´n & handlade lite, bla ben till vovvarna inne på BÖRJES & sedan lite mat mm. -16 var det ute så lite bet det i kinderna men inte så farligt.

Efter detta var det tvättstugan i 2 omgångar pga maskin strul. Min systerson Liam var förbi & snacka lite skit, han är nyss fyllda 14 år & rastlös som dem kan vara i den åldern. 


Så min dag har gått i ett & det känns, fibro gör sig tillkänna mer än vanligt kan jag lova. Skit sjukdom! Men men ...


Nu blir det strax natti natt, träning på crosstrainern i morrn  .


 

Ovido - Quiz & Flashcards